Diety – menu

Dzisiaj

Dieta standard:
Śniadanie: Jogurt z płatkami owsianymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo żytnie z musli, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Pełnoziarnista bułka z Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Jogurt z płatkami owsianymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo żytnie z musli, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Pełnoziarnista bułka z Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta dash:
Śniadanie: Jogurt z płatkami owsianymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo żytnie z musli, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Pełnoziarnista bułka z Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta low gi:
Śniadanie: Jogurt z płatkami owsianymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo żytnie z musli, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Pełnoziarnista bułka z Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Jogurt naturalny z płatkami ryżowymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo b/g, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Bułka b/g z Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Jogurt b/l z płatkami ryżowymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Mascarpone b/l czekoladowy i malinowy, pieczywo b/g, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Bułka b/g z serem b/l, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta sport:
Śniadanie: Jogurt z płatkami owsianymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo żytnie z musli, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii, pulpeciki drobiowo-wołowe
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Pełnoziarnista bułka z dorszem, Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Jogurt z płatkami owsianymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo żytnie z musli, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Pełnoziarnista bułka z Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Jogurt z płatkami owsianymi, mango i mixem orzechów, sos truskawkowy
II śniadanie: Ricotta czekoladowa i malinowa, pieczywo żytnie z musli, świeże warzywa z jogurtem naturalnym
Obiad: Racuchy z kabaczka i kolorowej cukinii,
Podwieczorek: Karczochy, brukiew, maniok z ziołami na sałatce z warzywami i sosem winegret, prażony słonecznik
Kolacja: Pełnoziarnista bułka z Mazdamerem, pomidorem i ogórkiem kiszonym