Piątek 20.09.2019 (diety)

Dieta standard:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa z Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony dorsz na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy z otrębami pszennymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta wegetariańska + ryby:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa z Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony dorsz na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy z otrębami pszennymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta wegetariańska:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa z Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Cukinia faszerowana warzywami na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy z otrębami pszennymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta standard bez ryb i owoców morza:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa z Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony indyk na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy z otrębami pszennymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta sport:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym, jajo
II śniadanie: Sałatka makaronowa z kurczakiem, Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony dorsz na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy na jogurcie z otrębami pszennymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z indykiem, ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta dash:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa z Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony dorsz na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy z otrębami pszennymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta low gi:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa z Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony dorsz na fasolce szparagowej, kasza orkiszowa, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy z otrębami i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta bez glutenu:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa b/g z Mozzarellą, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony dorsz na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl kakaowy z płatkami ryżowymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki z ananasem i serem pleśniowym, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska

Dieta bez glutenu i bez laktozy:
Śniadanie: Bakłażan pieczony z twarożkiem b/l ziołowym
II śniadanie: Sałatka makaronowa b/g z serem b/l, papryką, brokułem i świeżym szpinakiem
Obiad: Pieczony dorsz na fasolce szparagowej, ryż basmati, sałatka garni z cytrynowym winegretem
Podwieczorek: Koktajl b/l kakaowy z płatkami ryżowymi i skórką pomarańczy
Kolacja: Tartinki b/g z ananasem i serem Feta b/l, pomidorki koktajlowe, sałata rzymska