Sobota 21.09.2019 (diety)

Dieta standard:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, pomidorki, rukola, pumpernikiel

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti razowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem

Dieta standard bez ryb i owoców morza:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, pomidorki, rukola, pumpernikiel

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti razowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem

Dieta sport:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, wędzony łosoś, pomidorki, rukola, pumpernikiel

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti razowe ze schabem i grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, jajkiem, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu, indyk, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem

Dieta dash:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, pomidorki, rukola, pumpernikiel

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti razowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem

Dieta low gi:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, pomidorki, rukola, pumpernikiel

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti razowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem

Dieta bez glutenu:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, pomidorki, rukola, pieczywo b/g

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti bezglutenowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu b/g, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem

Dieta bez glutenu i bez laktozy:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta b/l i oliwek, pomidorki, rukola, pieczywo b/g

II śniadanie:   Koktajl b/l z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti bezglutenowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą b/l, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu b/g, dip limonkowy b/l ze świeżym tymiankiem

Dieta wegetariańska:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, pomidorki, rukola, pumpernikiel

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti razowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem

Dieta wegetariańska + ryby:  

Śniadanie:  Pasta z sera Feta i oliwek, pomidorki, rukola, pumpernikiel

II śniadanie:   Koktajl z żurawiną i świeżą miętą

Obiad:  Spaghetti razowe z grzybami leśnymi

Podwieczorek:  Sałatka z avocado, konfiturą cebulową, Mozzarellą, pestkami granatu i oliwą ziołową

Kolacja:  Kotleciki z cukinii i ryżu, dip limonkowy ze świeżym tymiankiem