Środa 20.05.2019 (diety)

Dieta standard 1200 kcal:
(B:58,8 T:43,7 W:122,5 F:22,9):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Dieta standard 1500 kcal:
(B:73,5 T:54,6 W:150,1 F:29,7):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Dieta standard 1800 kcal:
(B:90 T:66,8 W:191,8 F:35,6):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Dieta standard 2000 kcal:
(B:98,9 T:73,9 W:210,4 F:39):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Dieta standard 2500 kcal:
(B:118,2 T:87,5 W:252,2 F:45,9):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Dieta SPORT 2000 kcal
(B:105,5 T:78,7 W:194,2 F:26,8):
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z szynką pieczoną
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo ProBody

Dieta SPORT 2500 kcal
(B:122,2 T:98,1 W:223,5 F:44,7):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z szynką pieczoną
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo ProBody

Dieta SPORT 3000 kcal
(B:153 T:121,2 W:268,9 F:49,3):
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z szynką pieczoną
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo ProBody

Dieta SPORT 4000 kcal
(B:203,1 T:164,7 W:359,4 F:60,6):
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z szynką pieczoną
Obiad: Pappardelle z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo ProBody

Dieta KETO 1200 kcal
(B:59,3 T:98,4 W:31,7 F:30,9):

Śniadanie: Jajecznica na maśle ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, chlebek z babki płesznik
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z bryndzą i koperkiem
Obiad: Tagiatelle z ogórka z tuńczykiem, Lazurem i oliwkami, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Bułki z ricotty i mąki migdałowej, świeże truskawki
Kolacja: Bajgle z grillowanym boczkiem, majonezem, ogórkiem i kiełkami

Dieta KETO 1500 kcal
(B:66,4 T:110 W:33,7 F:31,7):

Śniadanie: Jajecznica na maśle ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, chlebek z babki płesznik
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z bryndzą i koperkiem
Obiad: Tagiatelle z ogórka z tuńczykiem, Lazurem i oliwkami, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Bułki z ricotty i mąki migdałowej, świeże truskawki
Kolacja: Bajgle z grillowanym boczkiem, majonezem, ogórkiem i kiełkami

Dieta KETO 1800 kcal
(B:88,2 T:142 W:40,8 F:44,3):

Śniadanie: Jajecznica na maśle ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, chlebek z babki płesznik
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z bryndzą i koperkiem
Obiad: Tagiatelle z ogórka z tuńczykiem, Lazurem i oliwkami, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Bułki z ricotty i mąki migdałowej, świeże truskawki
Kolacja: Bajgle z grillowanym boczkiem, majonezem, ogórkiem i kiełkami

Dieta KETO 2000 kcal
(B:103,1 T:154,5 W:43,7 F:46,3):

Śniadanie: Jajecznica na maśle ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, chlebek z babki płesznik
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z bryndzą i koperkiem
Obiad: Tagiatelle z ogórka z tuńczykiem, Lazurem i oliwkami, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Bułki z ricotty i mąki migdałowej, świeże truskawki
Kolacja: Bajgle z grillowanym boczkiem, majonezem, ogórkiem i kiełkami

Dieta KETO 2500 kcal
(B:121,1 T:195,1 W:43 F:51):

Śniadanie: Jajecznica na maśle ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, chlebek z babki płesznik
II śniadanie: Zupa kalafiorowa z bryndzą i koperkiem
Obiad: Tagiatelle z ogórka z tuńczykiem, Lazurem i oliwkami, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Bułki z ricotty i mąki migdałowej, świeże truskawki
Kolacja: Bajgle z grillowanym boczkiem, majonezem, ogórkiem i kiełkami

Dieta bez glutenu i bez laktozy 1200 kcal:
(B:51,6 T:36,2 W:140,2 F:18,3):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka b/g
II śniadanie: Zupa kalafiorowa b/l
Obiad: Spaghetti bezglutenowe z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos pomidorowy b/l
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące gryczanej z musem z mascarpone b/l i truskawek
Kolacja: Twarożek grani b/l ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo b/g

Dieta bez glutenu i bez laktozy 1500 kcal:
(B:64,2 T:46,2 W:172,1 F:22,8):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka b/g
II śniadanie: Zupa kalafiorowa b/l
Obiad: Spaghetti bezglutenowe z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos pomidorowy b/l
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące gryczanej z musem z mascarpone b/l i truskawek
Kolacja: Twarożek grani b/l ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo b/g

Dieta bez glutenu i bez laktozy 1800 kcal:
(B:77,6 T:55,2 W:212,5 F:28,2):
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka b/g
II śniadanie: Zupa kalafiorowa b/l
Obiad: Spaghetti bezglutenowe z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos pomidorowy b/l
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące gryczanej z musem z mascarpone b/l i truskawek
Kolacja: Twarożek grani b/l ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo b/g

Dieta low gi 1200 kcal:
(B:57,9 T:42,2 W:120,8 F:26,8):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Tagliatelle razowe z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek, ksylitol
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo low gi

Dieta low gi 1800 kcal:
(B:88,6 T:64,6 W:189,2 F:41,5):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Tagliatelle razowe z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek, ksylitol
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo low gi

Dieta low gi 2000 kcal:
(B:94 T:67,8 W:198,2 F:44,9):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Tagliatelle razowe z tuńczykiem i zielonym groszkiem, sos śmietanowo-pomidorowy
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek, ksylitol
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo low gi

Dieta wegetariańska 1200 kcal:
(B:55,4 T:49,9 W:123 F:23,1):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z serem Lazur, orzeszkami Pinii i zielonym groszkiem, sos pomidorowy z tymiankiem i oregano
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Dieta wegetariańska 1500 kcal:
(B:70,1 T:60,8 W:150,6 F:29,9):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z serem Lazur, orzeszkami Pinii i zielonym groszkiem, sos pomidorowy z tymiankiem i oregano
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Dieta wegetariańska 1800 kcal:
(B:81 T:67,7 W:180,4 F:37):

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z pomidorkiem koktajlowym, bułka wieloziarnista
II śniadanie: Zupa kalafiorowa
Obiad: Pappardelle z serem Lazur, orzeszkami Pinii i zielonym groszkiem, sos pomidorowy z tymiankiem i oregano
Podwieczorek: Chlebek bananowy na mące owsianej z musem z ricotty i truskawek
Kolacja: Twarożek grani ze świeżymi ziołami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo